نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

خیاطی از هنر های زیبای صنعتی است و می تواند یکی از مهارت های با ارزش در خانواده به شمار آید. هر کسی که بتواند در حد رفع نیاز خود و خانواه خود از این آگاهی داشته و آن را با دقت و حوصله بیاموزد و به نحو احسن به کار بندد، نه تنها می تواند بار اقتصادی خانه را سبک نموده بلکه در وقت نیز صرفه جویی نماید و از زیبایی کار خود هم بهره مند شود. در کتاب حاضر شما بیشتر با هنر خیاطی آشنا خواهید شد.

دانلود


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۹
هادی


بازی کامپیوتری Chibiwa از سری بازی های فانتزی که بازی کردن آن نه تنها ساعت ها شما را سرگرم می کند بلکه باعث می شود که از تک تک لحظه های بازی لذت برده و خواهان هرچه طولانی تر شدن بازی باشید. همیشه بازی های فانتزی از برتری خاصی نسبت به بازی های مشابه به خصوص برای قشر های کم سن و سال تر برخوردار بوده است. داستان بازی از جایی آغاز می شود که بیگانگان قصد ورود به قلعه پادشاهی کشورتان را دارند تا همه چیز را از بین ببرند و غارت کنند. هم چنین قدرت و حکومت را در Chibiwa به کنترل خودشان در بیاورند، در این صورت است که هیچ قهرمانی نمی تواند جلودار آنان باشد و به نیرو بی پایانی دست می یابند. وظیفه اصلی شما در این بازی، محافظت از قلعه و افراد داخل آن است و نباید آسیبی به آن ها برسد. پس از این که قسمت های اولیه را به عنوان آموزش پشت سر گذاشتید، نوبت به مرحله هایی می رسد که دارای درجه سختی بالاتری هستند و نیاز به تلاش بیشتری دارند. علاوه بر این، باید مهارت های جدیدی را بیاموزید تا در نبرد های تن به تن از آن ها استفاده نمایید. گرافیک و محیط کاملا سه بعدی در بازی Chibiwa حاکم است و از گیم پلی روانی هم بهره می برد و در کنار موسیقی متن شاد و به جای بازی یک عنوان تمام عیار و محبوب را رقم زده است.

برای دانلودکلیک نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۶
هادی


نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود.
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار ها در زمینه رایت انواع CD و DVD می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
همچنین این برنامه یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود. این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.


دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۲
هادی


برای دانلود آهنگ بی سیم چی بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود

برای دانلود مصاحبه با دست اندکاران این آلبوم بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود

متن آهنگ

به گوشم از خط چه خبر بی سیم چی

بگو رسیدیم به کجای معبر

عمار عمار صدام و داری یاسر یاسر منم برادر

بگو از خط چه خبر بیسیم چی

بگو رسیدیم به کجای معبر

عمار عمار صدام و داری یاسر یاسر منم برادر

صدا ضعیفه یکمی بلندتر

ما زیر آتیشیم شما کجایین

مگه نگفتید اگه ما نباشیم

مراقب کوچه خیابونااین

با لقمه های نون خالی ساختیم

تا شما هر لقمه ای برندارین

چشامون و دادیم تا چشماتون و

برای دنیا روی هم نذارید

ستاره های آسمون شدیم ما

تا کی می خواین که پشت ابرها باشین

از آسمون دلخوش شدین به این که

توی تراس آسمون خراشین

ستاره های آسمون شدیم ما

تا کی می خوای که پشت ابرها باشین

از آسمون دلخوش شدی به این که

توی تراس آسمون خراشین

♫♫♫♫♫♫

موج بیسیم دلتون گرفته

تازگیا ضعیف شده صداتون

آخه مگه دنیا چقدر می ارزه

دل نگرونیم به خدا براتون

مگه قرار نشد که ما بریم و

شما تو سنگرا بیدار بمونید

هنوز دارن یه ریز آتیش می ریزن

چرا مهمات و نمی رسونین

مگه قرار نشد که ما بریم و

شما تو سنگرا بیدار بمونید

هنوز دارن یه ریز آتیش می ریزن

چرا مهماتو نمی رسونین

صدا ضعیفه یکمی بلندتر

ما زیر آتیشیم شما کجایین

مگه نگفتید اگه ما نباشیم

مراقب کوچه خیابونایین


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۳
هادی