نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است



در زندگی واقعی .....چه چیزی برای شما بیشترین ارزش را دارد
محافظت از خانواده یتان در مقابل حوادث غیر مترقبه نیست
هدایت فرزندانتان به سمت رویاها و ارزو هایشان نیست
قطعا همینطور است ....

این همان چیزی است که بیمه ی عمر به آن می پردازد ‼️
درصد کمی از مردم درک صحییحی از بیمه عمر دارند .
بیاید ببینیم بیمه عمر دقیقا چه چیزی نیست‼️

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۸
هادی


1- پس انداز کننده باید مطمین باشد که در جای مطمینی پس انداز نموده است. تجربه در ایران و اکثر کشورها نشان داده که در شرایط بحرانی بعضی از بانکها ورشکست شده اند اما شرکتهای بیمه عمر توان مالی خود را حفظ نموده اند
2- بهره پس انداز در بانکها همیشه ثابت نیست در صورتی که حداقل بهره بیمه عمر در طول مدت قرارداد ثابت می باشد. حداقل سود تضمین در بیمه عمر 18 درصد می باشد که بیمه مرکزی نیز آنرا تضمین کرده است. و در کشورمان در طی سالهای گذشته که حداکثر سود بانکی 15 درصد بوده , شرکتهای بیمه ای  سود بیمه عمر را تا 26 درصد سود پرداخت نموده اند.( یعنی همواره 3 تا 11 درصد بیشتر از بانک سود پرداخته اند.)
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۵
هادی


علاقه به شغل یکی از عوامل پیشرفت فردی و اجتماعی است اگر فردی شغلش را دوست نداشته باشد قطعا بهره وری وی نیز کاهش می یابد. این امر باعث می شود تا فرد به جای تفکر درباره ارتقاء سطح کیفی مرتب به فکر فرار از کار باشد.

شاید بهترین راه حل این باشد که فرد به دنبال شغل جدیدی که به آن علاقه دارد بگردد اما یافتن شغل جدید کار چندان آسانی نیست . راه دیگر ایجاد شرایطی است که فرد به کاری که دارد علاقه مند شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۱
هادی


آقای م.ر 27 ساله و کارگر حاج خلیفه معروف تو یزد بود که کارگاه تولید پشمک و قطاب و ... داشت . یه شب ساعت 11 بعد از پایان کار،که با دوچرخه می خواسته بره منزلش یه ماشین می پیچه جلوش و اون نمی تونه کنترل کنه ، تصادف می شه و اون بیچاره سرش می خوره جدول  ، درجا خونریزی مغزی کرده  و متاسفانه فوت میکنه. همسرش یه بچه دو ماهه باردار بوده و مادر شوهرش هم که مشکل کلیه داشته تو خونه ی مستاجری اونا زندگی می کرده اطرافیان اون خانم و خانواده اش بخاطر مشکلات اقتصادی توصیه می کنند که بچه ات را بنداز. اماخانم مقاومت می کنه تا اینکه مدتی بعد از دفتر نمایندگی بیمه بهش زنگ می زنن که آقای ر قسط حق بیمه اش عقب افتاده بیایید حق بیمه تون رو واریز کنید همسرش از همه جا بی خبر عصبانی می شه و دادوبیداد می کنه و میگه شوهرم مرده ما پول نداریم دیگه هم به اینجا زنگ نزنید.بلافاصله نماینده بیمه میگه فردا مدارک فوت را بیارین دفتر ، نتیجه اینکه 30 ملیون تومان غرامت فوت به خانواده اش پرداخت میکنن و اون خانم بچه اش را حفظ می کنه و با اون پول خونه رهن می کنه مادر شوهرش پیش اون می مونه و مسیر زندگیشون عوض میشه .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۷
هادی