نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

۰

لطف پدر در حق من

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ


تحصیلات عالی از آرزوهای هر پدر و مادری برای فرزندانش است اما همیشه آنگونه که فکر می کنیم و انتظار داریم ، اتفاق نمی افتد!

همش داشتم با خودم به این موضوع فکر می کردم که اگه جواب کنکور بیاد و دانشگاه قبول بشم ، چجوری میخوام از پس هزینه های تحصیلم بر بیام . اونقدر به این موضوع فکر کرده بودم که دیگه می خواستم قید درس و دانشگاه رو بزنم و برم سراغ کار ، بعد فوت پدر خدا بیامرزم ، مامانم خیاطی می کرد و خرج خونه رو به دوش می کشید اما دیگه روم نمیشد واسه دانشگامم ازش پول قرض بگیرم ، حتی روم نمی شد توی چشماش نگاه کنم . دو روز دیگه جوابای کنکور میومد و من بر عکس همه دوستام ، اصلا ازین موضوع خوشحال نبودم . یه روز که تو حیاط نشسته بودم و داشتم به بازی ماهی ها توی حوض آب نگاه می کردم ، مامانم در خونه رو باز کرد و در حالی که توی دستش یک دفترچه و چند تا برگه بود با صدای بلند فریاد زذ : احمد جان ، خرج دانشگاتم جور شد ، پدرت هنوزم که هنوزه ما رو تنها نذاشته و به فکر ما هست .

گفتم چی شده مادر جان ؟

مادر گفت : امروز مشغول کارهای خونه بودم که دیدم تلفن زنگ میزنه . وقتی گوشی رو برداشتم دیدم یه آقایی خودش رو نماینده فروش بیمه عمر پاسارگاد معرفی کرد و گفت اقساط بیمه آقای جعفری عقب افتاده .

من که تعجب کردم گفتم که آقای جعفری مرحوم شدن .

اون آقا با یک حالت ناراحتی به من تسلیت گفت و از من خواهش کرد مدارک مربوط به فوت پدرت رو ببرم دفترش و من هم امروز مدارک رو بردم و تازه فهمیدم پدرت چه لطف بزرگی درحق ما کرده . پدرت بدون اینکه ما مطلع بشیم بیمه عمر پاسارگاد رو خریده بود و حالا قرار هست تا چند روز دیگه مبلغ زیادی پول به ما بدن که می تونیم خیلی از مشکلاتمون رو باهاش حل کنیم .

پسرم من هم که شنیدم این بیمع عمر چقدر چیز خوب و مناسبی هست همونجا تو دفتر برای تو و خودم یک بیمه عمر خریدم تا در آینده مشکلاتمون رو راحت تر بتونیم حل کنیم .

 

هیچ وقت دیر نیست همین الان اقدام کنید  : 09123591305

 

http://telegram.me/bimeh_omre_pasargad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی