نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

نارمک دانلود

برترین مرجع دانلود فارسی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ

۰

مقایسه اجمالی پس انداز در بانک و بیمه عمر

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ


1- پس انداز کننده باید مطمین باشد که در جای مطمینی پس انداز نموده است. تجربه در ایران و اکثر کشورها نشان داده که در شرایط بحرانی بعضی از بانکها ورشکست شده اند اما شرکتهای بیمه عمر توان مالی خود را حفظ نموده اند
2- بهره پس انداز در بانکها همیشه ثابت نیست در صورتی که حداقل بهره بیمه عمر در طول مدت قرارداد ثابت می باشد. حداقل سود تضمین در بیمه عمر 18 درصد می باشد که بیمه مرکزی نیز آنرا تضمین کرده است. و در کشورمان در طی سالهای گذشته که حداکثر سود بانکی 15 درصد بوده , شرکتهای بیمه ای  سود بیمه عمر را تا 26 درصد سود پرداخت نموده اند.( یعنی همواره 3 تا 11 درصد بیشتر از بانک سود پرداخته اند.)
 

3- در صورتی که پس انداز کننده دارای یک سپرده در بانک باشد طلبکاران او در صورت از کار افتادگی و بروز دیگر مشکلات می توانند طبق قانون از محل سپرده های بانکی، طلب شان را وصول کنند. در بیمه عمر  چنین برداشتی امکان پذیر نمی باشد.
4-  پرداخت سرمایه فوت تا سقف 200 میلیون تومان به خانواده بیمه شده همراه با سود حاصل از مشارکت پس اندازها... اعطای وام بدون ضامن با کارمزد کم ظرف یک هفته.... پوشش بیماریهای خاص مانند سرطان سکته و ...  ( در این حالت غرامتی تا 25 میلیون تومان رایگان پرداخت می شود..... پوشش های هزینه های پزشکی.... ( جهت مطالعه بیشتر :مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری )
 
کارشناسان چه می گویند؟
کارشناسان حوزه پولی و مالی دنیا با در نظر گرفتن هشت شاخص اقتصادی سپرده گذاری در بانک ها را با خرید بیمه عمر مقایسه کرده اند حاصل این مقایسه نمره ۶۸ از ۸۰ برای بیمه عمر و ۳۴ از ۸۰ برای سپرده گذاری در بانک است.
 
سرمایه گذاری هایی  از قبیل خرید زمین ، ملک و خرید سرمایه در بورس ،‌پول باید یکجا پرداخت گردد در حالی که در بیمه های عمر می توان با پرداخت حق بیمه کمی بصورت ماهانه نیز در میان مدت به یک سرمایه گذاری خوب همرا با پوشش های بیمه ای دست یافت.
 
تماس بگیرید : 09123591305

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی